Trötter

Godmorgon!
Det första jag måste skriva är: fan vad trött jag är. Förlåt, men nu kan vi gå vidare. Och förresten... jag ska äta frukost efter att jag har skrivit detta lite halvinteressanta inlägg. I alla fall, den här bloggen drivs av mig, Jennifer som även har bloggen Iennifer.blogg.se och min kära vän Mona som också har sin humorblogg Ciaomona.blogg.se. Vi kommer att skriva några inlägg per dag om lite allt möjligt. Från Mode till mat till Monas iranie humor och tillbaka till mode igen, typ.Det är sånt vi gör och det gillar vi! Men nu... ska jag antagligen äta frukost, jag tror att det är ett måste för min mage piper lite som en treåring. Eller så ska jag somna om, eller i varje fall försöka. Ligger ju ändå i sängen... Kylskåpet, jag kommer snart!

Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0