Sunny day

Heejsan ;)
Jennifer är i farten. Inte Monapona den här gången, haha. Nu slipper ni henne ;) Aja. Min dag spenderades tillsammans med min sköna tupp, Laila. Laila som även är Monas kompis, ja just precis. Exakt hon. Vi chillade hemma hos mig. Ni vet ungefär vad det innebär va? Haha. Dega dega dega, små äta små äta små äta. Typ. Men nu sitter jag här helt ensam och bloggar... lite läskigt. Bloggar ju på två olika bloggar, som vissa kanske vet? Iennifer.blogg.se är den andra pärlan.
Imorgon blir det Pride paraden och stan med Laila och Mona, jag kan lovar er läsare redan nu om snygga bilder!


Bjuder på den hemskt vackra bilden!

Kram, Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0