Pride

Hellojsan, idag var jag på Pride med min trogna bloggpartner & Laila.. Vi skulle ha setts utanför Åhlens klockan halv ett men Laila och Jeni, var klara skit sent & jag hade åkt hemmifrån i onödan. Jahap vad gör man då? , jo man tränger sig på hemma hos Jeni, jag satt och lekte med hennes ipod och försökte gå in på massa sidor och försökte även att blogga från den men jag har för klumpiga fingrar eller ngt, kanske för lite tålamod haha.
Sen ringde Laila äntligen & sa att hon var klar så vi åkte till Gullmars och mötte upp henne, klockan var runt två då. Vi tog tuben in till stan och skulle kolla på paraden, men det var rätt mkt människor & svårt att se, men vi lyckades tränga oss fram haha, så stog vo och kollade & mitt nyplattade hår blev till en trollskog eller något. Vi kollade tills det tog slut & sen gick vi och käkade taccos på taccobaren & sen köpte jag godis yummie. Hände väll inte så mkt mera men ingen orkade vara kvar i stan utom jag, tror det beror på regnet men i alla fall så åkte vi hem igen .. och när jag kom hem så käkade jag lite middag, fast jag var proppmätt och sen fick jag några linnen och säsong två svensson svensson av min mama, yeey! hehe ;)
var väll allt !

    

mohaha, bara för jeni hatade den där bilden på henne lägger jag in den =P

okej, det här är dom "rättvända" bilderna, orkar inte vända dom andra får bli en annan gång....
puss /Mona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0