Ointresanta detaljer x)

Okej, mååste påpeka att min gamla blogg, inte var en humor blogg. ( läs inlägget under ) hehe. du skämmer ut mig jennifer haha folk kommer tro jag har tråkigaste humorn om man kallar jag åt pomfritt till lunch eller slänger in en lista för humor x) men jag har inte speciellt rolig humor annars heller, min och jennifers humor är väääääldigt torr =P dom flesta skrattar nog åt oss (iallafall mig.) inte med oss haha men det bjuder vi på.
Jo tänkte att nu när jag ändå håler på att berätta ointresanta (kanske intresanta) detaljer om vår humor, så kan ja väll dra lite andra ointresanta detaljer... Jennifer går på chreer är 14 sommarar gammal och thai-finlänning.
Jag, Mona, är 14 vintrar, tränar dans och är irani med bomber så akta er.. ;)
Vi går i samma skoola, kunskapsskolan men den innehåller inte så mycket kunskap, namnet ljuuuuger :(
Jennie bor i Årsta och jag i Haninge jennifer är snobbig, jag är normal ..

/Mona

Kommentarer
Postat av: gülay

förlåt mona me du är nog allt annat än normal haha :D <3

2008-08-01 @ 12:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0