Dålig taiming !?

Hello :) Jag vakande vid elva tiden idag av att jag svettades. Galet mycket. Det första jag gjorde när jag vaknade var att sätta mig vid datorn och blogga, sen duchade jag & sen käkade jag lunch.
Min pappa stog ute och målade, min bror satt vid sin data (som vanligt med andra ord) och jag satte på mig bikinin för att gå ut och sola på tomten. Det börjar regna lite "äh det går väll över snart...." tänkte jag och fortsatte "sola" om man nu kan kalla det för det med tanke på att det inte fanns någon sol, solen gick ju såklart bort precis när jag gick ut. Jag sitter kar & det börjar regna snabbare och snabbare och mer och mer, och jag gillar inte regn så jag skyndade mig in igen ,  så helt plötsligt kom jag och tänka på min pappa. Vafan, målar han när det regnar ?! Jag såg honom inte när jag kollade ut så jag antog att han hade gått in så jag brydde mig inte mer. Så hör jag värsta blixten, skojar inte det var skit läskigt och min brosa kommer utspringade från sitt rum "INTERNET PAAAAAJADE" och " TVN FUNKAR INTE HELLEER"
& sen kom min pappa in , fick mig ett gått skratt. Men för att visa respekt (med tanke på hans klumpighet, jag tror jag har ärvt min av honom) så sa jag ingenting, utan kollade bara på han heheheh. sen gick jag och la mig i sängen. Läänge. lyssnade på ken ring, smsade, men det slutade aldrig att regna. Sen kom min pappa upp, fick lite skäll för jag inte hade dragit ut sladdarna, han kopplade ut, han sa att blixten hade träffat några hundra meter ovanfor vårt hus.. precis när han hade kopplat ut dom så slutade det regna och solen tittade fram...
Så jag satte mig genast vid datan ( hehehe  ) svor lite för mig själv. vafan pa funkade ju inte... tröståt glass.



Min dag det här. hoppas eran var liiite mer händelserik.... ;)
Glöm inte kolla in min fin fina outfit längre ner (;

/mona


Kommentarer
Postat av: linnea

tack :) va snällt, men det vart som lite konstig brunfärg :P

2008-08-01 @ 18:41:10
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/
Postat av: linnea

tack :) va snällt, men det vart som lite konstig brunfärg :P

2008-08-01 @ 18:41:13
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/
Postat av: GM

Hoppas du får en bra kväll =)

2008-08-01 @ 18:44:50
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: jenie vet vem

gräset är inte alls grönt på er sida HAHAHAHUAHUAH.

2008-08-01 @ 18:46:18
Postat av: Mona

jenie vet vem: sssshc !!

2008-08-01 @ 18:49:09
Postat av: Anonym

the grass is greener on the other side = gräset är grönare på den ANDRA sidan :)

2008-08-02 @ 01:21:57
Postat av: Jennifer

anonym vem är ?!

2008-08-02 @ 13:20:33
URL: http://iennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0